Jak w specjalnym komunikacie poinformował Śląsk, akcja ma za zadanie pomóc firmom, które w okresie pandemii COVID-19 borykają się z różnego rodzaju problemami. Klub za symboliczną złotówkę udostępni swoje przestrzenie reklamowe on-line (m.in. stronę internetową, social media), a po wznowieniu rozgrywek także ekspozycję na nośnikach reklamowych na Stadionie Wrocław podczas meczów ekstraklasy. - Śląsk Wrocław ma szczególne, emocjonalne znaczenie dla lokalnej społeczności i za swój obowiązek postrzegamy angażowanie się w ważne sprawy i troskę o nasze otoczenie. Chcemy wyciągnąć pomocną dłoń do przedsiębiorców w tym trudnym okresie, umożliwiając im reklamę za naszym pośrednictwem. Mamy nadzieję, że w ten sposób przekażemy im impuls do dalszej działalności - powiedział Mazur. Nowa inicjatywa klubu jest też odpowiedzią na mocną reakcję lokalnych firm na wcześniejszą akcję #WszyscyZaŚląskiem, która polega na wspieraniu klubu poprzez zakup voucherów na przyszłe mecze wrocławskiej drużyny. - Wcześniej to my otrzymaliśmy pomoc i teraz samu chcemy w miarę naszych możliwości pomagać - podsumował Mazur. Ekstraklasa ma do gry wrócić 29 maja. Po 26 kolejkach Śląsk w tabeli jest czwarty i ma dziewięć punktów straty do prowadzącej Legii Warszawa. marw/ co/