Partner merytoryczny: Eleven Sports

Nowy piłkarz Realu Madryt na celowniku sponsorów

Lubię to
Lubię to
0
Super
0
Hahaha
0
Szok
0
Smutny
0
Zły
0
Udostępnij

- To szalona sytuacja! Wynegocjowanie większych stawek reklamowych od tych, które mają Therese Johaug i Petter Northug, będzie dla niego pestką - tak na wieść o transferze Martina Oedegaarda do Realu Madryt zareagował Jacob Lund, ekspert do spraw sponsoringu.

Martin Oedegaard
Martin Oedegaard/PAP/EPA

Kontrakt z "Królewskimi" sprawił, że w kolejce do norweskiego 16-latka ustawiły się największe światowe koncerny. Oferty dla Oedegaarda przygotowali już nawet potentaci z branży odzieżowej - Nike i Adidas. Lund nie ma wątpliwości, że wartość marketingowa Oedegaarda już teraz wykracza poza stawki, na które mogą liczyć mistrzowie olimpijscy - Therese Johaug i Petter Northug.

"W porównaniu do tego, co dostanie Martin, ich kwoty będą mikre. Gdy Johaug i Northug zmagają się z morderczym podbiegiem na Tour de Ski, pokazuje to niemiecka telewizja. Tutaj mówimy o sporcie, którym żyje cały świat" - podkreśla Lund.

Ekspert uważa, że największe szanse na zakontraktowanie Oedegaarda ma w tej chwili Adidas, który jest oficjalnym sponsorem technicznym Realu Madryt.


Foto Olimpik/x-news

Lubię to
Lubię to
0
Super
0
Hahaha
0
Szok
0
Smutny
0
Zły
0
Udostępnij
Masz sugestie, uwagi albo widzisz na stronie błąd?Napisz do nas
Dołącz do nas na:
instagram
  • Polecane
  • Dziś w Interii
  • Rekomendacje