Reklama

Reklama

NBA - "Szerszenie" wracają do Charlotte

Turkusowo-granatowo-białe logo przedstawiające szerszenia oraz maskotka-owad Hugo zostały zaprezentowane jako nowa marka koszykarskiego klubu NBA z Charlotte, który od nowego sezonu będzie miał w nazwie Hornets zamiast Bobcats (Rysie).

Zaprezentował je właściciel klubu, legendarny koszykarz Chicago Bulls, sześciokrotny mistrz ligi Michael Jordan podczas uroczystości, w której udział wzięli byli koszykarze ekipy Charlotte Hornets, m.in. Muggsy Bogues, Rex Chapman i Dell Curry.

W lipcu klub dostał oficjalną zgodę na powrót do starej nazwy - Hornets. Będzie ona obowiązywała od sezonu 2014/15.

Koszykarze Charlotte Hornets rozpoczęli występy w lidze NBA w sezonie 1988/89. Ówczesny właściciel klubu George Shinn w 2002 roku przeniósł go do Nowego Orleanu. Dwa lata później Charlotte wróciło na mapę klubów NBA, ale nowy klub nazwano Bobcats.

Reklama

Nowe logo różni się od starego barwami (stare było w turkusowo-pomarańczowym kolorze), bardziej dynamiczną linią kreski oraz mocnym zaznaczeniem ostrego żądła owada, co ma nawiązywać do stylu gry zespołu. Koszulki i gadżety z nowym logo będzie można kupować zarówno w hali, jak i sklepie internetowym 18 stycznia.

Powrót do nazwy Hornets (Szerszenie) umożliwiła zmiany szyldu przez ekipę z Nowego Orleanu, która od obecnych rozgrywek występuje jako Pelicans.

W dziewięcioletniej historii Bobcats, najlepszym sezonem był 2011/12, kiedy to zanotowali bilans 44-38 i awansowali do fazy play off. W poprzednim zajęli przedostatnie, 14. miejsce w Konferencji Wschodniej (21-61).


Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje