W ostatnich latach Grupa Eurosport rozwijała się niezmiernie szybko. Dzisiaj w jej skład wchodzą stacje telewizyjne, strony internetowe oraz usługi interaktywne i mobilne. "Marka Eurosportu jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych w Europie. Dlatego chcieliśmy wykorzystać jej siłę i ujednolicić logotypy pozostałych naszych produktów. Ta ewolucja gwarantuje pozostałym markom lepszą rozpoznawalność i pozwoli być kojarzonym jako ekspert w dziedzinie sportu, a naszą ambicją jest postrzeganie Eurosportu w całej Europie jako sportowego eksperta." - powiedział Laurent-Eric Le Lay CEO Eurosportu. Nowy wzór logotypów uproszcza i ujednolica wygląd wszystkich produktów Eurosportu. Wzmacnia tożsamość całej Grupy oraz wykorzystuje siłę Eurosportu w promocji wszystkich marek. W skład każdego logotypu wchodzi znany z ekranów telewizorów symbol Eurosportu, który w połączeniu z dodatkowym elementem graficznym tworzy niezależny symbol innej marki. Nowością w nowym systemie graficznym Eurosportu jest przedstawienie wszystkich produktów Grupy Eurosport w postaci specjalnych banerów, których motywem przewodnim jest gwiazda. Nowy system graficzny został opracowany przez paryską agencję Charlie specjalizującą się w wizualizacji marek oraz projektowaniu logotypów.