Reklama

Reklama

IM, czyli Inter ma nowe logo

Nowa wizualizacja graficzna Interu Mediolan stała się faktem. Klub zaprezentował nowe logo za pośrednictwem mediów społecznościowych. Jest prostsze, a dwie litery mają kojarzyć się także z "ja jestem" w języku angielskim.

Nowy znak zmniejsza liczbę znaków w porównaniu z poprzednim, wymyślonym w 1908 roku przez jednego z założycieli klubu Giorgio Muggianiego. 

Wraz z usunięciem liter FC, większe znaczenie nabiera nazwa miasta w logotypie. To krok w kierunku "umiędzynarodowienia", bowiem dla mieszkańców Italii, sama nazwa Inter lub Internazionale mówi wszystko i prawie nikt nie dodaje tam słowa Mediolan (Milano po włosku).

Pojawieniu się nowego logo towarzyszy hasło: "Moje imię i moja historia. Ja jestem FC Internazionale Milano"

Reklama

Na koszulkach "nerazzurri" nowe logo pojawi się dopiero w następnym sezonie, ale swój debiut będzie miało na strojach rozgrzewkowych już podczas meczu z Cagliari, w niedzielę 11 kwietnia.

vit


Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL