Partner merytoryczny: Eleven Sports

Akcja Movember zakończona. Najlepszy Wąs ORLEN Superligi wybrany!

Uśmiechnięty mężczyzna w jasnoniebieskiej koszulce sportowej stoi na tle pustych żółtych krzeseł na hali sportowej.
Zakończyła się akcja "Movember"Anna Benicewicz-Miazgamateriały prasowe

Wąsaci ambasadorzy i wyjątkowa oprawa

Kluby z własnymi inicjatywami

Męska odwaga to profilaktyka

Jesteśmy dumni, że zawodnicy i kluby ORLEN Superligi z takim zaangażowaniem włączyły się w kampanię Movember. Przez cały listopad głośno mówiliśmy o profilaktyce i znaczeniu regularnych badań, a dzięki współpracy z Fundacją Cancer Fighters i aktywności wszystkich klubów udało się dotrzeć z tym ważnym przekazem do tysięcy kibiców. Wąsy były symbolem, ale prawdziwa odwaga zaczyna się wtedy, gdy mężczyzna decyduje się zadbać o swoje zdrowie
mówi Jakub Dmoch, PR Manager Superligi sp. z o.o.
''Wydarzenia'': Listopad miesiącem badań urologicznych. Reprezentanci Polski w akcji ''Movember''Polsat NewsPolsat News
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?