"Patrząc w przyszłość w 2021 roku CCC nie będzie już sponsorem tytularnym naszego zespołu, dlatego teraz aktywnie szukamy nowego sponsora tytularnego. Jesteśmy w niespotykanych czasach, ale jesteśmy przekonani, że istnieją firmy, które chcą inwestować w kolarstwo, zwłaszcza biorąc pod uwagę globalny wzrost popularności jazdy na rowerze w ostatnich miesiącach. Dzięki własności i licencji Continuum Sports z 2007 roku z amerykańskiej drużyny kontynentalnej staliśmy się jedną z największych drużyn na poziomie World Tour w peletonie w ostatnich latach i mamy zamiar to kontynuować ze wsparciem nowego sponsora tytularnego" napisał w oświadczeniu do prasy Jim Ochowicz. Decyzja nie jest zaskoczeniem. Pandemia koronawirusa i wprowadzone w związku z tym zakazy dotkliwie dotknęły polską firmę. Kilka dni po zamknięciu galerii handlowych, gdzie działa większość sklepów CCC, właściciel Dariusz Miłek zapowiedział "cięcie kosztów siekierą". Deklaracja dotyczyła również projektu kolarskiego. Oszczędności zostały wprowadzone na początku pandemii. Belgijska gazeta "Het Nieuwbland" podała, że kolarze otrzymali okrojoną o połowę pensję za marzec i nie zostało im wypłacone uposażenie za kwiecień. Zwolnionych zostało kilkanaście osób pracujących w zespole. Powodem radykalnych posunięć nie był wyłącznie kryzys jaki dotknął polską firmę, ale również wstrzymanie wyścigów kolarskich. Dyrektor sportowy CCC Team Piotr Wadecki tłumaczył, że zawodnicy nie mają jak świadczyć pracy, a firma nie może reklamować się podczas wyścigów. Sezon kolarski World Tour ma zostać wznowiony dopiero w sierpniu. Pierwszym wyścigiem klasycznym będzie Strade Bianche, a wieloetapowym Tour de Pologne. W lipcu ruszają wyścigi niższej rangi.