Formuła 1. Orlen podsumował rok obecności
Oficjalny profil Orlenu opublikował grafikę w mediach społecznościowych, która przedstawiała wartość reklamową obecności koncernu w Formule 1, za sprawą występów Roberta Kubicy w Williamsie.

Koncern paliwowy Orlen niewątpliwie zyskał na sponsoringu Kubicy w wyścigach F1. Marka była eksponowana w telewizji przez 250 godzin i w tym czasie oglądalność F1 w Polsce wzrosła aż sześć razy. Wartość reklamowa spółki wyniosła ponad 110 milionów złotych, a największą odnotowano podczas GP Niemiec - 26 milionów.
Spory udział w tym wyniku miał Kubica. Kierowca występował w teamie Williams, z którym współpraca nie układała mu się najlepiej. Brytyjski zespół miał spore problemy z przygotowaniem bolidów i Kubica zakończył sezon na 19. miejscu w klasyfikacji generalnej kierowców.
Polak przebywa obecnie na wakacjach, a zdjęciem z nich pochwalił się na stronie teamu Orlen.
