Partner merytoryczny: Eleven Sports

Marek Szkolnikowski ogłasza. "Kolejne wyzwanie". Sypią się gratulacje

Marek Szkolnikowski został ogłoszony nowym dyrektorem ds. sponsoringu sportowego w InPost. Firma, która jest sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski, poinformowała o tym w mediach społecznościowych. Głos zabrał także sam zainteresowany. - Czas na kolejne wyzwanie i następny krok na dobrze przemyślanej zawodowej ścieżce - powiedział były dyrektor TVP Sport, który nie planuje powrotu do mediów.

Marek Szkolnikowski
Marek Szkolnikowski/Artur Zawadzki/REPORTER; Artur Zawadzki/REPORTER/East News

Marek Szkolnikowski został zatrudniony na stanowisko dyrektora do spraw sponsoringu sportowego w InPost. Firma poinformowała o tym we wtorkowe popołudnie za pośrednictwem mediów społecznościowych. "Do naszego teamu dołącza ekspert rynku medialnego i marketingu sportowego z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem w branży! Dziennikarz sportowy oraz wieloletni dyrektor TVP Sport, który doskonale zna nowoczesny marketing oraz potencjał sponsoringu sportowego" - można przeczytać we wpisie na LinkedInie.

Były szef sportu w telewizji publicznej również zabrał głos.

Czas na kolejne wyzwanie i następny krok na dobrze przemyślanej zawodowej ścieżce. Z InPostTeam łączą nas globalne ambicje i miłość do sportu. Reprezentacja Polski w piłce nożnej, Newcastle, Tour de France to nasze kluczowe partnerstwa, które chcemy rozwijać i tworzyć z tych cytryn przepyszną lemoniadę. Niemniej jednak już pracujemy nad kolejnymi inspirującymi projektami, o których wkrótce będzie głośno. Postaram się dowieźć wszystko na czas

~ Marek Szkolnikowski na LinkedInie

Marek Szkolnikowski ma nową pracę. Trafił do InPost

Nieco mniej formalnie wypowiedział się na platformie X. "Potwierdzam transfer do nowej drużyny. Z InPost łączą nas globalne ambicje i miłość do sportu. Reprezentacja Polski w piłce nożnej i kontrakt z PZPN, Newcastle czy Tour de France to nasze kluczowe partnerstwa, a to tylko początek. Postaram się dowieźć wszystko na czas ;)" - napisał.

W komentarzach posypały się gratulacje od użytkowników, w tym osób publicznych takich jak chociażby biegaczka Sofia Ennaoui czy dziennikarz Sebastian Parfjanowicz.

Szkolnikowski pracował w TVP Sport w latach 2008-23. Od 2017 roku był dyrektorem tej stacji. Jako widz skrytykował niektóre decyzje kanału sportowego telewizji publicznej dotyczące Euro 2024, jak chociażby brak transmisji łączonej z meczów ostatniej kolejki fazy grupowej. Sam pytany przez internautów zaznaczał, że nie planuje powrotu do mediów.

Niedawno InPost potwierdził przedłużenie umowy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Sponsorem kadry jest już od dwóch lat.

Ashlyn Krueger - Jessica Pegula. WIDEO/Polsat Sport/Polsat Sport
Marek Szkolnikowski/Agencja SE/East News/East News
Rafał Brzoska, szef InPostu/Wojciech Olkusnik/East News/East News
Cezary Kulesza i Rafał Brzoska/Wojciech Olkusnik/East News/East News
INTERIA.PL

Więcej na ten temat

Zobacz także

Sportowym okiem