Marek Szkolnikowski został zatrudniony na stanowisko dyrektora do spraw sponsoringu sportowego w InPost. Firma poinformowała o tym we wtorkowe popołudnie za pośrednictwem mediów społecznościowych. "Do naszego teamu dołącza ekspert rynku medialnego i marketingu sportowego z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem w branży! Dziennikarz sportowy oraz wieloletni dyrektor TVP Sport, który doskonale zna nowoczesny marketing oraz potencjał sponsoringu sportowego" - można przeczytać we wpisie na LinkedInie. Były szef sportu w telewizji publicznej również zabrał głos. Marek Szkolnikowski ma nową pracę. Trafił do InPost Nieco mniej formalnie wypowiedział się na platformie X. "Potwierdzam transfer do nowej drużyny. Z InPost łączą nas globalne ambicje i miłość do sportu. Reprezentacja Polski w piłce nożnej i kontrakt z PZPN, Newcastle czy Tour de France to nasze kluczowe partnerstwa, a to tylko początek. Postaram się dowieźć wszystko na czas ;)" - napisał. W komentarzach posypały się gratulacje od użytkowników, w tym osób publicznych takich jak chociażby biegaczka Sofia Ennaoui czy dziennikarz Sebastian Parfjanowicz. Szkolnikowski pracował w TVP Sport w latach 2008-23. Od 2017 roku był dyrektorem tej stacji. Jako widz skrytykował niektóre decyzje kanału sportowego telewizji publicznej dotyczące Euro 2024, jak chociażby brak transmisji łączonej z meczów ostatniej kolejki fazy grupowej. Sam pytany przez internautów zaznaczał, że nie planuje powrotu do mediów. Niedawno InPost potwierdził przedłużenie umowy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Sponsorem kadry jest już od dwóch lat.