Partner merytoryczny: Eleven Sports

Ta firma znów trafi na koszulki Widzewa Łódź

Marka Termoton, która od 2015 roku sponsoruje Widzew, podpisała umowę na kolejny rok. Michał Rydz, wiceprezes klubu, stwierdził, że wsparcie jest trochę większe niż w poprzednim sezonie.

Josip Juranović odpowiada Interii: Piłkarze Dynama Zagrzeb mają oferty z najlepszych klubów w Europie. Wideo/Zbigniew Czyż/INTERIA.TV

To będzie już siódmy sezon współpracy firmy ZCB Owczary (na koszulkach promuje markę Termoton) z Widzewem. Producent ceramiki budowlanej wyciągnął pomocną dłoń w najtrudniejszym momencie - w 2015 roku klub mógł przestać istnieć. Wtedy jednym ze sponsorów zespołu, który rozpoczął odbudowę od czwartej ligi zostały właśnie ZCB Owczary. Od 2015 roku logo Termotonu widnieje na przedniej części koszulek. I tak samo będzie w sezonie 2021/202. Negocjacje trochę się przeciągały, bo poprzednia umowa wygasła z końcem czerwca, ale w końcu podpisy zostały złożone. Z naszych informacji wynika, że kwota wsparcia sięgnie około 600 tys. zł.

- Przedłużenie tej umowy to potwierdzenie łączących nas doskonałych relacji. To bardzo ważna informacja, długo wyczekiwana przez kibiców. To również spełnienie naszych deklaracji, że jako klub chcemy stawiać opartą na wzajemnym zaufaniu współpracę. Przed nami sezon, w którym chcemy walczyć o najwyższe cele sportowe, a jednocześnie budować drużynę i rozwijać struktury klubu. To istotne, by na tej drodze towarzyszyli nam sprawdzeni partnerzy, jak ZCB Owczary - twierdzi Michał Rydz, wiceprezes Widzewa.

- Decyzja, by pozostać z Widzewem, była dla nas naturalna. Nigdy nie ukrywaliśmy emocjonalnych związków z klubem, więc będziemy z nim również w nadchodzącym sezonie. Przeżyliśmy z Widzewem w ostatnich latach trzy awanse i przed nami już tylko jeden, ale bardzo trudny krok, by powrócić do ekstraklasy. Chcemy towarzyszyć Widzewowi w odbudowie i z tysiącami kibiców przeżywać piłkarskie emocje - podkreśla Rafał Stępień, współwłaściciel ZCB Owczary.

ZCB Owczary są sponsorem głównym. Na szczycie tej piramidy, czyli sponsorem strategicznym od sezonu 2017/2018 jest Murapol, który też był na koszulkach. W tym przypadku na razie jeszcze klub nie ogłosił czy udało się przedłużyć współpracę z tym deweloperem. Negocjacje były zaawansowane i zmierzały we właściwym kierunku, ale podpisów jeszcze nie ma. - Wkrótce będziemy informować o kolejnych umowach. Sprawy biznesowe mamy prawie zamknięte - twierdzi Rydz.

Być może z powodu braku podpisania umowy ze sponsorem strategicznym Widzew jeszcze zwleka z prezentacją koszulek na nowy sezon. Firma Kappa ma wyprodukować trykoty według klubowego projektu. Kibice dopytują się, kiedy koszulki będą dostępne, bo sezon rusza już za 11 dni.

AK

Bartłomiej Poczobut Widzew/Paweł Janczyk/Newspix
INTERIA.PL

Zobacz także

Sportowym okiem