Wisła Kraków. Lyoness nowym sponsorem klubu
- Miło mi poinformować, że związaliśmy się trzyletnią umową z firmą Lyoness Polska. Właściwie są to trzy różne umowy. Wspólnie zmierzamy do tego, aby w Wiśle Kraków było jeszcze lepiej - ogłosiła prezes Wisły SA Marzena Sarapata.

Nieoficjalnie wiadomo, że z tytułu kontraktu "Biała Gwiazda" otrzyma 1,4 mln zł rocznie.
Dodatkowych wpływów klub może się spodziewać z programów lojalnościowych, za korzystanie przez kibiców z kart rabatowych ze sklepów wielkopowierzchniowych.
Lyoness pojawi się na rękawku koszulek piłkarskich wiślaków.
- Prowadzimy programy lojalnościowe w 47 krajach świata. W Polsce od 2008 r. Bierze w nim udział ponad 240 tys. uczestników - powiedział Ziemowit Deptuła, prezes Lyoness Polska
W Austrii Lyoness wspiera Rapid Wiedeń, w Czechach - Slavię Praga, a na Słowacji - hokeistów HC Slovana Bratysława. W Polsce firma jest partnerem Legii, Lechii Gdańsk i Lecha Poznań.
To drugie podejście Lyonessa do Wisły. Poprzednio nie udało się sfinalizować współpracy, gdyż zarząd Roberta Gaszyńskiego uznał, że współpraca nie jest wystarczająco korzystna.
- Teraz się udało i dużą rolę odegrali kibice. Po zmianie właściciela kibice mają znaczący głos. Niektórzy pisali do nas propozycję, byśmy zostali partnerem Wisły Kraków. To dla nas rzecz cenna - dodał prezes Lyoness.
- Dla nas to wielki zaszczyt współpracować z Wisłą, bez względu na to, jakie miejsce w tabeli zajmuje w tabeli - dodał Rafał Pięta z Lyonessa.
Ponad 8 tys. punktów akceptuje program zwrotu pieniędzy za zakupy, tzw. system cashback.
Od każdych zakupów przez kibica uczestniczącego w programie Lyoness Wisła otrzyma do jednego procenta kwoty zakupów.
- Pierwsza umowa jest czysto sponsorska. Druga to program lojalnościowy, a trzecia jest marketingowa - uściśliła prezes Sarapata.
Z Krakowa Michał Białoński








