Piast Gliwice ma sponsora strategicznego
Dobre występy w Ekstraklasie przynoszą owoce. Sponsorem strategicznym Piasta Gliwice została dzisiaj firma KAR-TEL. Umowa łączy obie strony do końca 2013 roku z możliwością przedłużenia.
Już od najbliższego meczu logotyp firmy KAR-TEL znajdzie się na froncie koszulek, w których występować będą podopieczni Marcina Brosza. Powierzchnia logotypu wynosi 80 cm kwadratowych.
Ponadto, w ramach umowy klub zapewni firmie KAR-TEL m.in. możliwość posługiwania się tytułem "sponsor strategiczny", umieści reklamę w drugim rzędzie reklamowym oraz przeznaczy czas reklamowy na bandach typu LED podczas meczów T-Mobile Ekstraklasy i Pucharu Polski (do ćwierćfinału).
Logotyp KAR-TEL zamieszczony został również na ściankach, na tle których przeprowadzane są wywiady i konferencje prasowe.
Firma Handlowa KAR-TEL z siedzibą w Gliwicach działa na rynku telekomunikacyjnym GSM na terenie całego kraju od ponad 20 lat. Współpracuje z największymi markami z tej branży w Polsce: T-Mobile, PTK Centertel (Orange), Polkomtel, Play, Pocztą Polską, Selgros, Auchan, InPost oraz wieloma innymi podmiotami.
KAR-TEL sprzedaje usługi GSM do ponad 8 tys. firm w Polsce. Zatrudnia ponad 150 osób, osiąga przychody przekraczające miliard złotych rocznie. Firma produkuje również urządzenia i systemy teleinformatyczne jest operatorem m. in. systemów lojalnościowych, parkomatowych i pocztowych.
W 2012 roku KAR-TEL zakończyła budowę pasażu handlowego "JASNA". Na rok 2014 przewiduje zakończenie prac związanych z budową ośrodka sportowo-rekreacyjnego "JASNA 31" - na ponad 10 tys. m kwadratowych znajdą się korty tenisowe, boiska do sguasha, bouldering, 14-metrowa ścianka wspinaczkowa, hala do futsalu, siłownia, SPA, basen, pub sportowy, sale sportowe, parkingi podziemne wraz z myjnią samochodową.