Partner merytoryczny: Eleven Sports

Lech Poznań z Lechem, czyli klub z Poznania z wyższym budżetem

Lech Poznań może i jest pasywny na rynku transferowym, za to z podpisywaniem kolejnych umów sponsorskich świetnie daje sobie radę. Marka Lech Pils to trzeci partner klubu ogłoszony w ostatnich dniach.

Lech Poznań. Dziennikarze Interii, Michał Białoński i Radosław Nawrot o powrocie Macieja Skorży do Lecha. Wideo/INTERIA.TV/INTERIA.TV

Wcześniej Lech bowiem ogłosił podpisanie umów sponsorskich z Artbudem i AliExpress, tyle że te dwie firmy zostały sponsorami premium, a to niższy poziom w drabince sponsorskiej. Lech Pils to sponsor główny, drugi od góry pod względem finansowania. Ta współpraca jest zresztą kontynuowana, a pierwsza umowa między Lechem a Lechem Pils została podpisana w 2012 roku. Obecna będzie obowiązywać do czerwca 2023 roku.

Lech Poznań z Lechem Pils

Poza wkładem finansowym Lech Pils współuczestniczy w akcjach kierowanych do kibiców "Kolejorza". Dla klubu najważniejszym i największym wspólnym przedsięwzięciem było "Stawianie Legendy na Stacji Bułgarska", czyli odrestaurowanie i przewiezienie historycznego parowozu Ty51-183 przed poznański stadion. - Teraz wspólnie z marką Lech Pils wchodzimy w stulecie istnienia Kolejorza - mówi na klubowej stronie Lecha Jan Wojciak, dyrektor sprzedaży B2B Lecha Poznań. - Bardzo cieszymy się z przedłużenia naszej współpracy, która trwa już prawie dekadę. Marka Lech Pils nadal będzie widoczna na koszulkach meczowych, a jej logotyp będzie się znajdował pod numerem każdego pełnoletniego zawodnika - dodaje Wojciak.

Już w piątek meczem z Radomiakiem (początek o godz. 20.30), "Kolejorz" rozpocznie kolejny sezon w PKO Ekstraklasie.

AG

Lech Poznań zwiedza Browary Wielkopolskie w 2015 roku/ Adam Jastrzebowski/Newspix
INTERIA.PL

Zobacz także

Sportowym okiem