Jak informowaliśmy, <a href="https://sport.interia.pl/klub-lech-poznan/news-chinczycy-wkroczyli-do-lecha-poznan-zostaja-tu-na-dluzej,nId,5358227">od zeszłego roku Aliexpress był obecny na spodenkach piłkarzy Lecha Poznań</a> - głównym sponsorem obecnym na piersiach koszulek jest STS. Teraz Chińczycy znikają ze spodenek, ale pozostaną na bandach reklamowych na stadionie, na którym gra Kolejorz. Ich miejsce na spodenkach zajmie ArtBud, który awansował do miana sponsora premium. Lech Poznań z ArtBud na spodenkach Do tej pory ArtBud był partnerem Lecha, tak jak Gomez, Oskar czy Rehasport. Grupę sponsorów premium tworzyli AliExpress, Fogo i Amica. Teraz znajdzie się tam i ta firma. - Wraz z trwaniem umowy wiedzieliśmy, że nasza współpraca ma jeszcze większy potencjał - mówi Jan Wojciak, dyrektor działu sprzedaży B2B. ArtBud pojawi się na spodenkach w pierwszym meczu Lecha w nowym sezonie - 23 lipca jego przeciwnikiem będzie Radomiak Radom. Możliwością pozyskania ArtBud do współpracy zainteresowana była także Warta Poznań.