Partner merytoryczny: Eleven Sports

Lech Poznań ma pierwszą w kraju telewizję klubową

Lech Poznań, wspólnie z firmą telekomunikacyjną INEA, uruchomił w czwartek pierwszy w Polsce kanał klubowy dostępny w sieci kablowej. LechTV będzie nadawać 14 godzin na dobę. Dotrze do 200 tys. gospodarstw domowych.

W LechTV kibice znajdą mnóstwo informacji o tym, co dzieje się w klubie
W LechTV kibice znajdą mnóstwo informacji o tym, co dzieje się w klubie/Fot. Jakub Kaczmarczyk/PAP

"Walczymy co roku o mistrzostwo Polski, nic więc dziwnego, że na polu medialnym chcemy być na pierwszym miejscu w kraju. W telewizji chcemy pokazać nie tylko aktualne wydarzenia w klubie, ale również przypomnieć jego historię" - powiedział redaktor naczelny LechTV Piotr Chołdrych.

W telewizji będzie można zobaczyć codziennie 1-2 godziny premierowego materiału. W ofercie znajdą się informacje, wywiady, ale również mecze drużyny rezerw i zespołów juniorskich.

"Chcemy pokazać przede wszystkim wydarzenia dotyczące pierwszej drużyny. To będą nie tylko treningi, ale również spotkania z piłkarzami. Telewizja to dobry sposób, żeby pokazać, jakimi piłkarze są ludźmi. Będziemy mieli również publicystykę, mecze oldbojów, rezerw, a co godzinę kilkuminutowy serwis informacyjny" - powiedział Chołdrych.

Zdaniem redaktora naczelnego LechTV ciekawym elementem programu telewizji będą mecze archiwalne. "Mamy w tej chwili ograniczoną liczbę meczów. W tej chwili trwają rozmowy nad pozyskaniem tych najciekawszych spotkań, czyli m.in. z FC Barceloną czy Olympique Marsylia, czyli te, które przeżywałem jeszcze jako dziecko. To może być dla kibiców gratka i jestem dobrej myśli, że nią właśnie będzie" - powiedział.

W planach jest uruchomienie aplikacji mobilnej, która pozwoli oglądać telewizję na urządzeniach przenośnych.

LechTV będzie dotrze do 200 tys. gospodarstw domowych.

PAP

Zobacz także

Sportowym okiem