Reklama

Reklama

​Żużel. Orzeł Łódź. Potencjał klubu wyceniony na 8 milionów

Orzeł Łódź w styczniu przeprowadził badanie dotyczące efektywności marek sponsorów klubu w telewizji, internecie, prasie oraz mediach społecznościowych. Zlecenie wykonała firma Pentagon Research. Liczby zostały opublikowane i naprawdę robią wrażenie!

- Okres analizy to cztery miesiące trwania sezonu eWinner 1. Ligi w 2020 roku. W trakcie rozgrywek eWinner 1. Ligi Klub uzyskał 8,4 mln zł wartości mediowej dla sponsorów i partnerów współpracujących z Klubem oraz marek własnych. Na kwotę tę składa się aż 52 tys. ekspozycji - wyjaśnia Orzeł Łódź w przesłanej do nas informacji prasowej. Specjalizująca się w badaniach z zakresu marketingu sportowego oraz efektywności sponsoringu sportu - firma Pentagon Research - przeprowadziła badanie w styczniu 2021.

Reklama

Poniżej przedstawiamy liczby, które naprawdę robią wrażenie:

3 735 713 zł - tyle wyniosła wartość ekspozycji marek sponsorów i partnerów KŻ Orzeł Łódź tylko w telewizji nSport+. Przy tym zanotowanych zostało 35 816 kontaktów i ekspozycji logotypu sponsorów. 

1 570 000 widzów - tyle wyniosła skumulowana liczba widowni, która obejrzała mecze i programy z udziałem KŻ Orzeł Łódź przed telewizorem w sezonie 2020. Przykładowo wyjazdowe spotkanie z Unią Tarnów obejrzało 87168 osób, zaś domowy mecz z TŻ Ostrovią Ostrów Wielkopolski obejrzało 69741 osób.601 133 zł - tyle wyniosła wartość ekspozycji marek tylko w mediach społecznościowych, czyli w serwisach Facebook, Instagram, YouTube i Twitter. 

4 249 512 zł - tyle wyniosła wartość ekspozycji marek w podziale tylko na sam nośnik dynamiczny, czyli logo marki eksponowane na przykład na kevlarze czy też stroju żużlowca. Jest to 50,7% wszystkich ekspozycji. 

33,4% - taki udział procentowy generują ekspozycje reklamowe statyczne, czyli bandy, reklamy i banery umiejscowione na stadionie. Łączna wartość wszystkich ekspozycji statycznych wyniosła 2 802 613 zł. 

4 067 622 zł - tyle wyniosła wartość ekspozycji tylko w samym sierpniu 2020 roku, kiedy na stadionie w Łodzi odbyły się 3 mecze. Pokazuje to dużą wartość i potencjał reklamy podczas domowych spotkań KŻ Orzeł Łódź. 

3 719 795 zł - tyle wartości ekspozycji generuje sam mecz pokazywany w telewizji, a kwota ta obejmuje 35 112 ekspozycji logotypów. Z kolei 4 044 203 zł wygenerowały ekspozycje w artykule.

777 307 - tyle wyniosła liczba kontaktów widza z markami Klubu Żużlowego Orzeł Łodź w sezonie 2020.

- Żużel ma duży potencjał, co pokazują przeprowadzone przez nas badania marketingowe. Dlatego warto z nami być. Badania marketingowe pokazały, ile poszczególna firma uzyskuje tak zwanego ekwiwalentu. Wychodzą tutaj poważne kwoty. Myślę, że możemy mówić o sukcesie. Praktycznie żaden ze sponsorów z poprzedniego sezonu się nie wycofał, a być może ktoś jeszcze dołączy do tego grona przed rozpoczęciem nowych rozgrywek. Serdecznie zapraszamy do współpracy i wsparcia klubu - powiedział Witold Skrzydlewski, cytowany przez oficjalną stronę Orła.

Zobacz Sport Interia w nowej odsłonie!

Sprawdź


Dowiedz się więcej na temat: Orzeł Łódź | 1. liga żużlowa | Witold Skrzydlewski

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama