Koszmarne są ostatnie tygodnie dla Cellfast Wilków. Nie dość, że drużyna zawodzi na wyjazdach, to na dodatek klub od tygodnia jest na cenzurowanym po przygotowaniu niebezpiecznej nawierzchni na mecz przeciwko ebut.pl Stali. Spotkanie z obecnymi wicemistrzami kraju zakończyło się skandalem i zostało przerwane po dziewięciu wyścigach. Jeszcze tego samego dnia PGE Ekstraliga poinformowała, iż sprawą beniaminka zajmie się Komisja Orzekająca Ligi. Ta nie tylko wlepiła karę finansową, ale i zawiesiła osoby odpowiedzialne za stan toru, czyli toromistrza, trenera oraz kierownika zawodów. Ponadto obiekt przy ulicy Legionów utracił licencję i nie można na nim nawet trenować. Kilka godzin temu dowiedzieliśmy się natomiast kto dokładnie będzie robił porządek z nawierzchnią. Ośrodek z Podkarpacia pochwalił się nawiązaniem współpracy z Grzegorzem Węglarzem, czyli z człowiekiem o którego nie tak dawno biła się cała Polska i to dosłownie. Przed sezonem 2021 doszło z nim do małego skandalu. Chodziło o transfer z Betard Sparty do For Nature Solutions Apatora. Zdaniem toruńskiego klubu doszło do podpisania umowy, po której główny bohater tego tekstu nie pojawił się w pracy. - Jakbym miał umowę z Apatorem, to bym tam był. Nie jestem. To jest odpowiedź - tak tłumaczył się ze swojej decyzji w obszernej rozmowie na Interii. Dyrektor Wilków pod wrażeniem osiągnięć Węglarza Summa summarum skończyło się tak, że ostatnim klubem Grzegorza Węglarza był drugoligowy Metalika Recycling Kolejarz Rawicz. Teraz jednak przyszedł czas na powrót do PGE Ekstraligi. - Oddajemy nasz tor w ręce świetnego fachowca i liczymy na długofalową współpracę. Bardzo cieszy nas fakt pozyskania tak doświadczonego toromistrza. Posiadanie w swoich szeregach człowieka o tak dużym doświadczeniu w pracy nad żużlowymi owalami to jeden z elementów naszej strategii budowy mocnego żużlowego ośrodka - oznajmił Michał Finfa, czyli dyrektor krośnieńskiego klubu. Nowy nabytek Cellfast Wilków ciężką pracę musi rozpocząć właściwie od zaraz. Teraz najważniejszy cel to odzyskanie licencji toru.