Motor Lubin wyrósł na żużlową potęgę na ścianie wschodniej. Najnowsze raporty pokazują, że warto się tam reklamować. Raport Sponsoring Insight nie pozostawia złudzeń. Grupa Azoty, Bogdanka i Perła, czyli najważniejsi sponsorzy Motoru zrobili znakomity interes. Motor Lublin pokazał sponsorom i miastu, że zrobili świetny interes To samo może powiedzieć miasto, które wyłożyło w tym roku 4 miliony złotych, a zwrot reklamowy wyniósł 46 milionów. Dwa razy więcej niż przed rokiem. W ciemno można założyć, że ukazanie się informacji o nowych, bardzo wysokich wycenach marki Motor, to nie przypadek. Za chwilę miasto ma decydować, ile pieniędzy da klubowi na sezon 2022. W klubie nie obrazą się, jeśli na ich konto znowu zostaną przelane 4 miliony. Gdy rok temu Motor pokazał raport, to miasto przelało 4 miliony na żużel Rok temu podobny raport ujrzał światło dzienne, gdy miasto zastanawiało się, czy ponownie wyłożyć wielką kasę na klub. Gdy klub pokazał, że zwrot marketingowy wynosi 20 milionów, pieniądze od razu się znalazły. Kto zostanie najlepszym sportowcem 2021 roku? - GŁOSUJ TUTAJ! Swoją drogą, to Motor rośnie w siłę w imponującym tempie. Ten rok był tak udany nie tylko ze względu na wielki sukces w PGE Ekstralidze, zdobycie wicemistrzostwa Polski, ale i też z powodu organizacji dwóch rund Grand Prix. - Jesteśmy niezmiennie dumni, powtarzając za kibicami, że Lublin to żużel - czytamy w zdaniu podsumowującym raport.