Cellfast Wilki Krosno chcą, żeby ich obiekt był nowocześniejszy, ładniejszy i bardziej funkcjonalny. Miasto dostało środki z Polskiego Ładu (18 milionów), a prawie dwa miliony dołoży samorząd. Jak czytamy w wynikach konkursu rządowego za te niespełna 20 milionów ma być wybudowana nowoczesna trybuna kryta o pojemności 1000 osób. Zostanie też przebudowana sieć gazowa na obiekcie. Ta trybuna, która jest ma 72 lata To będzie ogromny budynek z zapleczem, gdzie znajdą się pomieszczenia administracyjne (pokoje techniczne, biurowe, szatnie, łazienki, sala konferencyjna i studio telewizyjne). Na stadionie swoją siedzibę ma nie tylko klub żużlowy, ale i też piłkarskie Karpaty z MOSiR. Obecna trybuna kryta straszy już od lat. Powstała w końcu w latach 50. poprzedniego wieku, a dokładnie w 1951 roku. Ma 72 lata i można ją śmiało nazwać reliktem przeszłości. A teraz chodzi o to, żeby to wymienić na coś bardziej nowoczesnego. Ta nowa trybuna kryta ma być połączona z tą na pierwszym łuku, którą budowano przed sezonem 2023. W łączniku między trybunami będzie tunel dla pojazdów technicznych. Ze stadionu zniknie też charakterystyczna wieżyczka sędziowska, bo pomieszczenie dla arbitrów pojawi się w najwyższej kondygnacji nowej trybuny. To ma być nowość, to będzie wyróżniać Wilki Nowością na stadionie mają być skyboxy. Wilki będą trzecim klubem po ebut.pl Stali Gorzów i H.Skrzydlewska Orle Łódź, który ma takie pomieszczenia. Przy czym te na Orle piękne nie są, a te w Gorzowie wyglądają światowo. Mają tylko jeden mankament, mianowicie po jednej toalecie na każdym z poziomów. W tym roku mecze Wilków oglądał komplet widzów. Na spotkaniu z Platinum Motorem Lublin był nawet nadkomplet. Oficjalnie rekord frekwencji za sezon 2023 wynosi jednak 7 tysięcy. Po modernizacji będzie mogło wejść więcej osób. 7,5 tysiąca, albo nawet lepiej, bo przecież skyboxy też będą miały swoją przestrzeń. Budowa ma ruszyć zaraz po zakończeniu sezonu 2024. Na marzec 2025 trybuna i skyboxy będą gotowe. Wilki już teraz są wizytówką Krosna, takim oknem na świat. Po tej modernizacji to już będzie, prawie że klasa światowa.