PGE nawiązała współpracę z rozgrywkami żużlowymi w 2015 roku. "Pozostajemy partnerami, ponieważ widzimy duży potencjał PGE Ekstraligi i chcemy nadal być identyfikowani z najlepszą ligą żużlową na świecie. Czerpiemy z tej współpracy wiele korzyści. Nasza marka jest rozpoznawana wśród kibiców żużlowych, których w mijającym roku na stadionach PGE Ekstraligi było ponad 600 tys. Osiągamy bardzo dobre wyniki medialne, ponieważ rozgrywki są ciekawe, emocjonujące i szeroko relacjonowane w mediach lokalnych i ogólnopolskich" - podkreślił cytowany w komunikacie prezes zarządu PGE Henryk Baranowski. Prezes zarządu Ekstraligi Żużlowej Wojciech Stępniewski z kolei - obok rosnącej frekwencji i stałego zainteresowania transmisjami telewizyjnymi z meczów - jako atuty wymienił ciągły rozwój infrastruktury stadionowej oraz organizację rozgrywek. "Żużel stale się rozwija, polscy zawodnicy od lat stanowią jego motory napędowe, a to oznacza, że razem możemy jeszcze wiele osiągnąć w zakresie popularyzacji tej dyscypliny i jej pozytywnego, rodzinnego wizerunku" - zaznaczył.