- Chcemy, aby brand Ekstraliga.TV stał się rozpoznawalny i zawierał informacje z klubów - mówi Przemysław Szymkowiak z PGE Ekstraligi. - Wyjdziemy naprzeciw oczekiwaniom kibiców, którzy w wielu badania podkreślają wartość materiałów wideo publikowanych w social mediach. W naszym przypadku 80 procent z nich emitować będziemy w trakcie sezonu, a pozostałą część w zimowej przerwie między rozgrywkami. Będziemy bazować nie tylko na przysługujących nam prawach telewizyjnych, ale stworzymy newsroom z udziałem naszych ambasadorów z każdego ligowego ośrodka - dodaje. Rocznie (w każdym sezonie rozgrywkowym oraz w przerwach między sezonami przy zachowaniu ciągłości w latach 2022-2025) PGE Ekstraliga wyemituje ponad 1.200 materiałów. Sporo z nich będzie autorskich, z wykorzystaniem nowego sprzętu, ale zwiększy się też liczba krótkich publikacji w social mediach na podstawie contentu telewizyjnego. - Stawiamy mocno na naszych sprawdzonych współpracowników, ale jesienią będziemy także poszukiwali nowych twarzy, również w zakresie koordynatora wideo - zapowiada Przemysław Szymkowiak.