- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "ARPOL" Spółka z o.o. z siedzibą w Zielonej Górze jest długoletnim producentem racji żywnościowych dla Sił Zbrojnych RP i innych podmiotów związanych z obronnością i bezpieczeństwem państwa - czytamy na stronie internetowej firmy. I choć wydaje się, że w przypadku producenta racji żywnościowych ciężko byłoby zrobić ciekawą reklamę, to jednak partnerowi Patryka Dudka to się udało. W przygotowanym przez Arpol spocie, żużlowiec został jednym z pracowników firmy i wykonywał, jak się wydaje, standardowe dla zatrudnionych w Arpolu prace. Nie okazał się być jednak zwykłym podwładnym, bo po skosztowaniu cukierka bliżej było mu do Flasha z Ligi Sprawiedliwości, czyli bohatera, którego supermocą jest nadludzka szybkość. Może być ona tak duża, że nawet niewidzialna dla oka. Dudek aż tak szybki nie był, jednak wystarczyło to, by dzięki swojej wzorowej postawie, sięgnął po tytuł pracownika miesiąca. Patryk Dudek ma szczęście do ciekawych pomysłów Działania promocyjne firmy, w postaci filmu z udziałem Patryka Dudka, należy docenić. Scenariusz jest składny, a pomysł ciekawy - jak na warunki żużlowe, nawet bardzo. Do tego nie można przyczepić się do realizacji pomysłu, bo nagranie ogląda się po prostu przyjemnie. Żużel, choć bardzo popularny i wart coraz większych pieniędzy, nie jest jeszcze bardzo rozwinięty na polu marketingowo-wizerunkowym. Zdarzają się przebłyski, jak w przypadku zielonogórskiej firmy, czy, np. toruńskiego klubu, który w kreatywny sposób przedstawiał kolejnych żużlowców, zakontraktowanych przez Apatora. Wizerunek coraz ważniejszy. Przykładem Motor Lublin i reprezentacja Warto jednak zaznaczyć, że sprawy wizerunkowe stają się dla podmiotów zaangażowanych w żużel coraz ważniejsze. Widać to choćby po coraz większej dbałości o szczegóły, czy rzeczy z pozoru nieistotne. Przykładowo Motor Lublin, w zeszłym sezonie, wzorując się na innych dyscyplinach drużynowych, korzystał z dwóch wzorów kevlarów - domowych i wyjazdowych. Żużlowa Reprezentacja Polski, na finał Speedway Of Nations w Lublinie w sezonie 2020, przygotowała futurystyczne boksy. Widać, jak na dłoni, że wizerunek, czy marketing stają się coraz istotniejsze. To oznacza, że klipów takich, jak ten z udziałem Patryka Dudka, będzie tylko więcej.