Nowe kolory nawiązują do barw w jakich walczyła pod Arnhem brytyjska 1. Dywizja Powietrzno-Desantowa. Na koszulkach znalazł się również symbol tej formacji - skrzydlaty koń. Z tyłu pod numerami umieszczono także napis "No Bridge Too Far", który odnosi się do powstałego w 1977 roku filmu pod tytułem "A Bridge Too Far" ("O jeden most za daleko"), przedstawiającego historię tej słynnej batalii. Z inicjatywą upamiętnienia bitwy w ten sposób wyszli członkowie klubu kibica Vitesse. Poza meczem z Heraclesem, piłkarze zespołu z Arnhem przywdzieją te koszulki również w środę, w spotkaniu Pucharu Holandii z VV Gemert. Potem zostaną one wystawione na licytację, z której dochód przekazany będzie na cele charytatywne. Do bitwy pod Arnhem doszło w trakcie rozpoczętej 17 września 1944 r. największej w II wojnie światowej operacji wojsk spadochronowych, o kryptonimie "Market Garden", w której dowództwo alianckie zamierzało - poprzez Holandię i północne Niemcy - otworzyć sobie drogę w głąb Niemiec. Wzięła w niej udział 1. Samodzielna Brygada Spadochronowa, która powstała w Szkocji we wrześniu 1941 r. Jednostka została sformowana na rozkaz Naczelnego Wodza Sił Zbrojnych na Zachodzie gen. Władysława Sikorskiego, na bazie 4. Kadrowej Brygady Strzelców, której twórcą i dowódcą był gen. Stanisław Sosabowski. Spadochroniarze gen. Sosabowskiego desantowali się 21 września 1944 r. w rejonie Driel, niedaleko Arnhem, gdzie ponieśli znaczne straty, zdążając na pomoc okrążonym przez Niemców Brytyjczykom z 1. Dywizji Powietrzno-Desantowej. Ostatecznie operacja "Market Garden" została przez aliantów przegrana. W sumie polska brygada straciła 342 żołnierzy; 93 zginęło, a pozostali zaginęli albo trafili do niewoli. Zobacz zdjęcia z tego wydarzenia na oficjalnej stronie Vitesse Arnhem