Celem partnerstwa jest wypuszczenie na rynek ekskluzywnej kolekcji. - Jestem bardzo zadowolony ze współpracy. Dzisiaj wiele kobiet jest fankami sportu i nowa kolekcja będzie miała naturalnych odbiorców. Ubrania i akcesoria będą dostępne we wrześniu - mówi Paolo Cesarini, dyrektor w firmie Sanrio, na oficjalnej stronie Milanu.- Milan łączy się z włoskimi i międzynarodowymi przedsiębiorstwami, które świetnie radzą sobie w swoich sektorach. Z tego powodu zdecydowaliśmy się na współpracę z marką jak Hello Kitty - prestiżową i ważną, a co więcej kochaną przez młodych ludzi z całego świata - mówi Jaap Kalma, dyrektor Milanu do spraw marketingu.- Myślimy o wspólnych inicjatywach Hello Kitty z nasza maskotką Milanello. Wkrótce zobaczymy ich razem na San Siro - dodaje Kalma.Ciekawe, co na to fani Milanu, którzy i tak zbojkotowali niedawno mecz w Serie A, z powodu słabych wyników ekipy "Rossoneri".