Głównym motywem graficznym kampanii są kolorowe piktogramy - odzwierciedlające najważniejsze symbole igrzysk. Ich geometryczne kształty i żywe kolory nawiązują do bogatej kultury Korei Południowej. "Zależało nam na prostym i bezpośrednim przekazie, stąd wybranie dziewięciu najważniejszych skojarzeń z zimą i igrzyskami w postaci właśnie symboli graficznych. Medal, góry, arena, śnieg, narty, cel, trasa, meta, łyżwy - między innymi właśnie te symbole chcemy przekazać naszym olimpijczykom, kibicom i sponsorom, aby w ten sposób pokazać, iż emocje olimpijskie łączą nas wszystkich. Udział zawodników w kampanii był dla nas najważniejszy. Cieszymy się, że zechcieli być częścią projektu i aktywnie włączyć się w promowanie idei olimpijskiej" - powiedział cytowany na portalu olimpijski.pl dyrektor działu marketingu PKOl Ireneusz Kutyła. Kampania potrwa od połowy października 2017 roku do zakończenia igrzysk w Pjongczangu.