Zanim Włoszka, rozstawiona z numerem 12., pokonała w meczu trzeciej rundy 4:6, 6:4, 6:1 Amerykankę Angelę Haynes, zdążyła podpisać na kolejny rok kontrakt sponsorsko-reklamowy z amerykańskim przedsiębiorstwem rodzinnym Colavita, które od 30 lat importuje oryginalną włoską oliwę z oliwek extra virgin (z pierwszego tłoczenia). Zgodnie z umową Pennetta, sklasyfikowana obecnie na 15. miejscu w rankingu WTA Tour, będzie nie tylko nosić na strojach logo firmy, ale i z plakatów przekonywać niezdrowo odżywiających się Amerykanów, by do przyrządzania posiłków używali włoskiej oliwy, zamiast tłuszczy wysoko nasyconych. "Oryginalna włoska oliwa jest podstawowym składnikiem w mojej kuchni, a gotowanie i przygotowywanie jedzenia to największą moja aktywność poza tenisową" - powiedziała 27-letnia tenisistka pochodząca z portowego miasta Brindisi, położonego na południu Włoch. Penetta wygrała w 2004 roku ostatnią edycję sopockiego turnieju WTA - Orange Prokom Open.