Ligowe mistrzostwo odzyskali tenisiści ComArchu: Tomasz Trenzinger i Waldemar Łabno, którzy w trudnych, halowych meczach zachowali najrówniejszą formę i najwięcej nerwów na wygranie tych w tenisie najważniejszych, czyli ostatnich piłek. Gratulacje! Podczas bankietu wiele mówiono nie tylko o smacznym jedzeniu (kuchnia Wierzynka) i wspaniałej muzyce (jazz tradycyjny w wykonaniu Boba Jazz Band), ale również o coraz powszechniejszej w naszym kraju grze, jaką staje się tenis. Krakowska liga, coś co narodziło się przed kilkoma laty i trwa, przyciągnęła wielu wspaniałych amatorów, na co dzień ciężko pracujących przedsiębiorców, naukowców i dziennikarzy, którzy regularnie (bo przeciwnik czeka i nie można zawieść!) po prostu grają swoje! ComArch Business Tennis League Zima 2001/2002: 1. COMARCH 2. RMF FM 3. KRAK KOLOR 4. EQUUS 5. CPN SERWIS 6. ANNCO 7. BUDOSTAL-3 8. LEXMARK 9. PLIVA KRAKÓW 10.KLUB KRAKOWSKI 11.INTERIA.PL 12. BRACTWO KURKOWE 13. MUSIC CORNER 14. RAIFFEISEN BANK 15. MONTONAFT 16. SATES POLAND W finale turnieju indywidualnego Jarosław Kruszak wygrał z Łukaszem Nowikiem. Miejsca III-IV zajęli ex aequo Waldemar Łabno i Rafał Jaworski. Poziom gry zawodników startujących w ComArch Business Tennis League podnosi się z sezonu na sezon. Obecnie dużym sukcesem jest dla tenisistów danej drużyny awans do pierwszej ósemki, nie mówiąc o pierwszej czwórce. - Bawimy sie świetnie. Jesteśmy amatorami, a rozgrywki to impreza czysto amatorska, w której chodzi o to, aby połączyć regularne granie w tenisa z potrzebnym w każdym wieku, zwłaszcza starszym chłopcom, współzawodnictwem. Dzięki lidze dostajemy nie tylko możliwość regularnej tenisowej rywalizacji, ale również okazję spotkania się, porozmawiania, nawiązania nowych kontaktów - tłumaczy prof. Andrzej Pach z drużyny Klub Krakowski. Prof. Pach nie ukrywa, że liga wymusiła na nim doskonalenie gry, dzięki czemu z miesiąca na miesiąc gra lepiej. Podobnego zdania jest Wojciech Pecka z zespołu CPN Serwis i inni zawodnicy. Wszyscy doceniają też miejsce rozgrywania spotkań - krakowskie Błonia, gdzie szczególnie przyjemnie jest w sezonie letnim, a zielona tenisowa kawiarenka daje możliwość przyjemnego relaksu po grze. Od samego początku rozgrywek sponsorem tytularnym tej unikatowej w skali kraju ligi tenisa ziemnego jest firma ComArch. Zresztą sama idea spotykania się biznesmenów regularnie na korcie wyszła od twórcy i prezesa ComArchu, prof. Janusza Filipiaka. Dzięki agencji reklamowej Business Advertising Management, rozgrywki mają piękne plakaty, pamiątkowe koszulki, dyplomy i puchary. Dzięki prezesowi BAM, Dariuszowi Gocowi, z sezonu liga jest coraz bardziej "kolorowa". Organizacją rozgrywek ComArch Business Tennis League zajmuje się firma MM-SPORT. Ona też, jako przedstawiciel firmy DUNLOP, dostarcza dla ligii najwyższej jakości piłki DUNLOP FORT PLUS - oficjalne piłki rozgrywek. Ponadto od ubiegłej edycji w sponsoring rozgrywek włączyła się firma Heineken, która objęła specjalnym patronatem turniej indywidualny. Jest on rozgrywany jest zawsze na koniec każdej edycji. W edycji ComArch Business Tennis League Lato 2002 wystąpią: Grupa A: ComArch, Equus, Annco Interia.pl, ComArch II, NKK System, Kurpios Consulting Grupa B: RMF FM, CPN Serwis, Budostal-3, Klub Krakowski, Lexmark, Music Corner, Pliva Kraków.