- Jestem podekscytowana tym, że wracam jako ambasadorka AccorHotels na Australian Open 2018. Uwielbiam zatrzymywać się w AccorHotels, ponieważ mogę tam wypocząć z moją rodziną w komforcie i stylu - wypowiedziała marketingową formułkę Serena Williams. - Jako jedna z najbardziej znanych zawodniczek na świecie perfekcyjnie pasuje na ambasadorkę AccorHotels. Jest uosobieniem fundamentalnych wartości dla naszej grupy, wspaniałości i determinacji, a do tego prawdziwą inspiracją dla naszych zespołów, naszych gości i kibiców tenisa na całym świecie - odwdzięczył się Serenie dyrektor AccorHotels Michael Issenberg. Tylko pozornie wiadomość o zakontraktowaniu Sereny Williams ma znaczenie wyłącznie marketingowe. AccorHotels jest bowiem jednym z głównych sponsorów wielkoszlemowego Australian Open. Tytuł oficjalnego ambasadora wiąże się z określonymi obowiązkami, które trzeba wypełnić na miejscu w Melbourne. Tak było w poprzednich dwóch latach, kiedy Williams przecierała wspólne szlaki z AccorHotels. Środowy komunikat prasowy uprawdopodabnia więc udział Sereny Williams w styczniowym turnieju. Do Melbourne amerykańska supergwiazda wróciłaby nie tylko jako obrończyni tytułu, ale też jako matka. We wrześniu urodziła córkę Alexis Olympię.