Reklama

Reklama

Australian Open. Kolejna przesłanka, że Serena Williams wystąpi w Melbourne

Choć wielu patrzy sceptycznie na to, że po urodzeniu dziecka Serena Williams będzie na siłach, by wystartować już w Australian Open, pojawiła się ku temu kolejna przesłanka. Amerykańska tenisistka po raz trzeci z rzędu została ambasadorką AccorHotels na turniej w Melbourne.

- Jestem podekscytowana tym, że wracam jako ambasadorka AccorHotels na Australian Open 2018. Uwielbiam zatrzymywać się w AccorHotels, ponieważ mogę tam wypocząć z moją rodziną w komforcie i stylu - wypowiedziała marketingową formułkę Serena Williams.

Reklama

- Jako jedna z najbardziej znanych zawodniczek na świecie perfekcyjnie pasuje na ambasadorkę AccorHotels. Jest uosobieniem fundamentalnych wartości dla naszej grupy, wspaniałości i determinacji, a do tego prawdziwą inspiracją dla naszych zespołów, naszych gości i kibiców tenisa na całym świecie - odwdzięczył się Serenie dyrektor AccorHotels Michael Issenberg.

Tylko pozornie wiadomość o zakontraktowaniu Sereny Williams ma znaczenie wyłącznie marketingowe. AccorHotels jest bowiem jednym z głównych sponsorów wielkoszlemowego Australian Open. Tytuł oficjalnego ambasadora wiąże się z określonymi obowiązkami, które trzeba wypełnić na miejscu w Melbourne. Tak było w poprzednich dwóch latach, kiedy Williams przecierała wspólne szlaki z AccorHotels.

Środowy komunikat prasowy uprawdopodabnia więc udział Sereny Williams w styczniowym turnieju. Do Melbourne amerykańska supergwiazda wróciłaby nie tylko jako obrończyni tytułu, ale też jako matka. We wrześniu urodziła córkę Alexis Olympię.

Dowiedz się więcej na temat: serena williams | australian open

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje