To już pewne. Iga Świątek nie dała cienia szansy Lewandowskiej Co łączy Igę Świątek i Annę Lewandowską? Otóż nie tylko sport i sława, ale też ogromne pieniądze. Obie polskie gwiazdy znalazły się w tegorocznym rankingu marek kobiecych Forbes 2024. Na najwyższym miejscu podium może stać tylko jedna i jedyna królowa tenisa, czyli Iga Świątek. Jak podaje Forbes w swojej publikacji: "Niekwestionowaną królową od trzech lat pozostaje Iga Świątek: od ubiegłego roku jej medialna wartość urosła niemal dwukrotnie". A na którym miejscu znalazła się Anna Lewandowska? Wcale nie tak wysoko, jak można było to sobie wyobrażać. Ranking kobiecych Marek Forbesa 2024. Iga Świątek miażdży nie tylko Lewandowską Iga Świątek, która angażuje się nie tylko w świecie sportu, ale także w działania społeczne została doceniona przez reklamodawców. Jej marka osobista została wyceniona na blisko 2 miliardy złotych. Tym samym 23-lenia tenisistka zdeklasowała wszystkich kwotą 1 727 822 902 zł. Co ciekawe, Iga wyprzedziła także inną zdolną tenisistkę, Magdę Linette, której ekwiwalent reklamowy został wyceniony na 409 631 343 złote i znajduje się na trzecim miejscu w rankingu. Anna Lewandowska zakończyła ranking dopiero na 10. miejscu całego zestawienia z wartością reklamową wycenioną przez Forbes na 233 635 438 złotych. Jeśli myślicie, że to ogromna kwota, to usiądźcie wygodnie. Nie Lewandowska i Świątek. Kto znalazł się na liście najcenniejszych marek kobiecych w rankingu Forbesa? W pierwszej dziesiątce zestawienia znalazły się też między innymi: Agnieszka Holland, Magda Linette, Doda, Magdalena Fręch, Margaret (Małgorzata Jamroży), Katarzyna Cichopek, Małgorzata Rozenek, Sanah (Zuzanna Grabowska) i Anna Lewandowska. Ulubienice show-biznesu takie jak Edyta Górniak, Roksana Węgiel, Magda Gessler, Martyna Wojciechowska czy Julia Wieniawa znalazły się poza pierwszą dziesiątką, a nawet poza dwudziestym miejscem.