Dieunerst Collin, czyli chłopak z memów Dieunerst Collin miał 9 lat, kiedy jego twarz stała się znana całemu światu. Wszystko za sprawą krótkiego klipu opublikowanego na nieistniejącej już platformie Vine. Klip przedstawiał chłopca w restauracji fast food amerykańskiej sieci Popeyes. Dziecko stało w kolejce i zerkało nerwowo na autora filmiku, który żartował, że Collin jest podobny do Lil Terio, który był wówczas jedną z najpopularniejszych gwiazd Vine. Krótkie wideo pobiło rekordy oglądalności. Wygenerowało ponad 19 milionów wyświetleń. Twarz Collina stała się na tyle rozpoznawalna, że chłopak stał się nie tylko bohaterem twórców internetowych memów, ale również był zaczepiany na ulicy przez przypadkowych ludzi. Po latach wspominał, że wówczas czuł się nękany, a jego pewność siebie mocno ucierpiała. O chłopaku z memów znów jest głośno. Dziś to utalentowany futbolista Dalsze losy Dieunersta Collina są jak scenariusz filmu. W grudniu 2021 roku chłopak został mistrzem stanu New Jersey w futbolu amerykańskim z drużyną East Orange High School. Collin pochwalił się wybitnym osiągnięciem w mediach społecznościowych. Co więcej, 18-letni już Collin wykorzystał swoją popularność i podpisał kontrakt reklamowy z siecią Popeyes, w której został nakręcony oraz zdobył sławę. Współpraca z siecią serwującą smażone kurczaki pod względem marketingowym może okazać się tylko wielkim sprzymierzeńcem nastolatka. Niewykluczone, że takie działanie przyciągnie uwagę klubów NFL i w przyszłości będą one chętne prowadzeniem kampanii promujących dzieciaka, który z mema stał się gwiazdą. Zobacz też: Shakira zaatakowała Pique. Mocne oskarżenia pod adresem byłego piłkarza Anna Lewandowska przerywa milczenie. Wprost o biedzie i sytuacji w rodzinie Żona Szczęsnego przeszła metamorfozę? Zdjęcia nie pozostawiają wątpliwości