Od 1 marca fani na całym świecie będą mogli zamówić Messi Burgera. Nazwa nie jest myląca. Bułka z dwoma kawałkami dobrze doprawionej wołowiny doczekała się rekomendacji ubiegłorocznego zdobywcy Złotej Piłki. To efekt współpracy marketingowej Liona Messiego z siecią Hard Rock Cafe, będącej częścią globalnej kampanii prowadzonej pod szyldem "Live Greatness". Messi Burger przecierał szlaki w USA Od połowy stycznia tego roku w ramach programu pilotażowego hamburgera można już zjeść na Florydzie i w Kalifornii. Spotkał się z ogromnym zainteresowaniem amerykańskich smakoszy. Potrawa składa się z 10 składników. Oprócz mięsa głębię smaku zawdzięcza serowi provolone, pokrojonej w plasterki chorizo (rodzaj kiełbasy), karmelizowanej czerwonej cebuli i wędzonemu sosowi w wersji pikantnej. Danie podawane jest na tostowanej bułce brioche z posiekaną sałatą rzymską i pomidorem dojrzewającym w winie. Opcjonalnie można zamówić do tego jajko sadzone i frytki. - To zaszczyt podjąć współpracę ze światowej sławy gwiazdą piłki nożnej Lionelem Messim i dzięki temu wprowadzić naszą kampanię na wyższy poziom - powiedział Jon Lucas, dyrektor operacyjny Hard Rock International. ZOBACZ TEŻ: