Lewandowska od lat często gości w różnych rankingach "Forbes Women", przede wszystkim w tych dotyczących kobiecego biznesu i marek. Teraz okazało się, że została doceniona za swoją działalność w sieci. Opis jej dokonań tłumaczy wszystko. Anna Lewandowska na imprezie w Warszawie. Miała co świętować Anna Lewandowska doceniona Żona kapitana reprezentacji Polski i znana bizneswoman została wyróżniona jako jedna z "top 30 biznesowych influencerek". Pokazano, że śledzi ją na Instagramie 5,7 mln obserwujących. Zaliczono ją do kategorii "liderki", a potem przedstawiono dokładnie, czym zasłużyła sobie na takie uznanie. "Jej profil to przestrzeń łącząca inspirację z praktycznymi wskazówkami - znajdziemy tu treści dotyczące aktywności fizycznej, zbilansowanego odżywiania oraz rozwoju osobistego. Jej działalność wyróżnia szeroka tematyka - od codziennej motywacji, przez kulisy życia rodzinnego, aż po biznesowe sukcesy" - opisywali dziennikarze "Forbes Women". Anna Lewandowska w gronie trzydziestu najlepszych Anna Lewandowska wielokrotnie opowiadała o tym, w jaki sposób łączy autentyczność z biznesowym podejściem. W wywiadach podkreślała, że chętnie pokazuje wiele elementów swojego rodzinnego życia i te, choć wydają się w stu procentach autentyczne, nie są dokładnym obrazem jej prawdziwego życia. Wspaniała wiadomość dla Szczęsnych, właśnie ogłoszono nowinę. Koniec koszmaru Lewandowska bardzo skrupulatnie wybiera elementy, które pojawiają się w sieci. Nie ma w nich przypadkowości, zawsze kryje się za tym intencja. Nic w tym dziwnego, dzięki temu gwiazda od lat zarabia duże pieniądze na promowaniu swojej marki, a w mediach społecznościowych jest najbardziej rozpoznawalną polską WAG. Właśnie ta dokładność sprawia, że w jej internetowym życiu niemal nie zdarzają się wpadki, a to pozwala jej na rozwijanie marki i działanie według wyznaczonego sobie planu. Jak widać, przynosi to owoce.