O akcji #hot16challenge2 zrobiło się głośno kilka dni temu. Inicjatywa ma na celu pomoc w walce z koronawirusem. Kolejne nominowane osoby zachęcają do wpłacania pieniędzy za pośrednictwem specjalnie utworzonej zbiórki. Do tej pory w wirtualnej puszce znajduje się już ponad 2,7 miliona złotych. W muzycznym wyzwaniu wziął udział między innymi prezydent RP Andrzej Duda. Teraz przyszła kolej na burmistrza Wisły, który w pięknych okolicznościach przyrody zareklamował swoje miasto. Bujok nie mógł pominąć w teledysku jednego z symboli Wisły - skoczni im. Adama Małysza. Najwięcej ciekawości wzbudziła jednak nominacja kolejnych osób. Już wkrótce do zabawy mają włączyć się Adam Małysz i Piotr Żyła, których wytypował burmistrz. Teraz kibice z wielką niecierpliwością oczekują, co zarapuje nam "Wiewiór" i "Orzeł z Wisły". Być może pierwszy z nich postawi na wersję akustyczną.