O godło "Teraz Polska" rywalizują produkty, usługi, przedsięwzięcia innowacyjne oraz jednostki samorządu lokalnego. Oficjalne wyniki konkursu oraz lista tegorocznych laureatów zostaną ogłoszone 6 czerwca na uroczystej gali. "Polska siatkówka wśród gier zespołowych jest najbardziej rozpoznawalną dyscypliną. Produkt dobrze się sprzedaje, są sponsorzy, którzy chętnie inwestują. Teraz czas, by promować ją w jeszcze inny sposób" - powiedział Świderek. Dodał, że otrzymanie godła "Teraz Polska" byłoby nie tylko zaszczytem, ale także nowym, silnym bodźcem do kolejnych działań. "To na pewno byłoby wielkie wyróżnienie. Nie będziemy tego traktować jedynie w kategoriach laurki. Otworzyłoby to przed nami wiele nowych możliwości. To byłby znak dla innych, że warto inwestować w taki produkt, jak siatkówka. Poza tym dałoby nam to jeszcze lepszą szansę promocji poza granicami kraju" - zaznaczył. Przyznanie marki "Teraz Polska" siatkarskiej PlusLidze nie byłoby pierwszym przypadkiem uhonorowania sportu. Wcześniej wyróżnienie takie otrzymał kolarski wyścig Tour de Pologne. "Jakie mamy atuty? Stoi za nami duża oglądalność i popularność, ale także znakomita organizacja i sponsorzy, którzy chętnie nas wspomagają. By przekonać jury pokazaliśmy, jak przyciągamy widzów na trybuny i wzbudzamy ich zainteresowanie. Przybliżyliśmy im naszą strukturę i sposób funkcjonowania" - powiedział były asystent Raula Lozano w męskiej reprezentacji. Z marką "Teraz Polska" Świderkowi kojarzy się: "solidność, wysoka jakość i prestiż. Tak samo chce być odbierana siatkówka, dlatego warto ubiegać się o takie godło".