Materiały partnera - Jesteśmy największym sponsorem polskiego sportu i to się nie zmieni. Wręcz przeciwnie. Skala naszego zaangażowania systematycznie rośnie. Wspieramy już ok. 90 utalentowanych zawodników, ponad 70 klubów sportowych, 10 związków i 2 komitety. Do sponsoringu podchodzimy w sposób przemyślany i długofalowy. Angażujemy się w projekty, które wzmacniają globalną rozpoznawalność marki ORLEN. Aktywnie wspieramy także rozwój dyscyplin, które cieszą się popularnością wśród kibiców. Według badania przeprowadzonego przez pracownię ARC Rynek i Opinia, siatkarskie zmagania aktywnie śledzi aż 64% Polaków, co przekłada się bezpośrednio na korzyści nie tylko wizerunkowe, ale też biznesowe. Nie zapominamy przy tym o najmłodszych, przyszłych mistrzach, których również będziemy wspierać w ramach kontynuowanej współpracy - mówi Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN. Zakończony w niedzielę turniej po raz kolejny potwierdził, że Polacy kochają siatkówkę. Podczas każdego meczu biało-czerwonych hale w Katowicach i Gliwicach były wypełnione do ostatniego miejsca, a doping polskich kibiców ponownie był tematem dyskusji mediów na całym świecie. Koncern pozostanie sponsorem Reprezentacji Kobiet i Mężczyzn wszystkich kategorii wiekowych w piłce siatkowej, plażowej i halowej do końca 2026 roku. Na przełomie września i października br., reprezentacja kobiet zmierzy się w Mistrzostwach Świata, które odbędą się w Polsce i Holandii. Najlepsze zawodniczki będą rywalizować m.in. w halach w Gdańsku, Gliwicach i Łodzi podczas 40 spotkań. Współpraca ze Polskim Związkiem Piłki Siatkowej nie ogranicza się jedynie do ekspozycji logotypu na koszulkach drużyny narodowej podczas imprez międzynarodowych. PKN ORLEN w ostatnich latach aktywnie angażował się w sponsoring reprezentacji młodzieżowych, siatkówki plażowej oraz programu Siatkarskich Ośrodków Szkolnych, który objął swoim zakresem 7 tysięcy uczniów w 186 szkołach na terenie całego kraju.