Współpraca pomiędzy Marką Decathlon a Polską Ligą Siatkówki - zarządzającą PlusLigą i TAURON Ligą, najważniejszymi rozgrywkami ligowymi w naszym kraju, jest dużym wydarzeniem na rynku sponsoringu sportowego. Decathlon w najbliższych sezonach będzie doskonale widoczny na bandach led, boiskach i ekranach w trakcie wszystkich meczów ligowych, a także dużych wydarzeń organizowanych przez PLs, jak Superpuchary Polski czy turnieje finałowe Pucharów Polski, zarówno mężczyzn, jak i kobiet. Obie firmy mają w planach także szereg niestandardowych akcji promujących siatkówkę oraz aktywność. - Współpraca z Polską Ligą Siatkówki to bardzo ważny krok na drodze marki Decathlon - mówi Nils Swolkien, CEO Decathlon Polska. - Chcemy popularyzować sport w naszym kraju, a siatkówka to jedna z najbardziej utytułowanych dyscyplin w Polsce. Mamy już mocnego ambasadora indywidualnego - Kubę Kochanowskiego, a współpraca z ligą to dla nas szansa na regularne docieranie do fanów siatkówki w całej Polsce - dodaje Swolkien. Marka Decathlon od lat aktywnie wspiera sport, ma także w swojej historii wiele akcji związanych z siatkówką. Jej ambasadorem jest w naszym kraju Jakub Kochanowski, mistrz świata w siatkówce, gracz Asseco Resovii Rzeszów, marka była także obecna na ostatnim memoriale Huberta Jerzego Wagnera w Krakowie. Na świecie ambasadorami Decathlon są tak uznani siatkarze, jak Antoine Brizard, Alessia Orro czy Tijana Bošković, a firma stale rozwija swoją ofertę skierowaną do świata siatkówki. Norbert Huber nie ukrywa trudnej prawdy. Wcale nie jest tak kolorowo w zespole. "Możemy być lepsi" Prezes Polskiej Ligi Siatkówki: "Wspólnie z firmą Decathlon staniemy się jeszcze lepsi" - Bardzo się cieszę, że będziemy współpracować z tak uznaną na świecie marką, jaką jest Decathlon - mówi Artur Popko, prezes Polskiej Ligi Siatkówki. - Zarządzamy ligami, które są jednymi spośród najlepszych na świecie. Nasze klubowe drużyny wygrywają europejskie puchary, grają w nich gwiazdy reprezentacji Polski i światowej siatkówki. Nasza renoma w sporcie, nie tylko polskim, stale rośnie. Siatkówka to najwyższy poziom sportowy, bezpieczeństwo i świetna zabawa w halach, sport który przyciąga całe rodziny. Myślę, że wspólnie z firmą Decathlon staniemy się jeszcze lepsi, a obie marki znajdą swoje drogi, które przyniosą im wymierne korzyści - zauważa prezes i dodaje: - Przed zawodowym sportem, nie tylko w naszym kraju, staje szereg wyzwań. Jednym z nich jest zainteresowanie przyszłych kibiców swoją dyscypliną, a dziś jest to najbardziej prawdopodobne poprzez social media. Dlatego jako PLS staramy się szukać nowych kanałów komunikacji i dotarcia do fanów. Z drugiej strony cały czas pracujemy nad tym, by nasze ligi coraz bardziej się profesjonalizowały, ten proces w przypadku PlusLigi trwa nieustannie od 2000 roku, gdy stworzyliśmy zawodową ligę w Polsce. Niezmiernie mnie cieszy, że Decathlon ma bardzo ambitne plany aktywizowania fanów siatkówki, inwestuje w rozbudowę swojej siatkarskiej oferty. Z pewnością nasze wspólne działania wpłyną na jeszcze większa popularyzację siatkówki. Jeszcze raz dziękuję firmie Decathlon za wybranie PLS i szansę na zrealizowanie wielu ciekawych projektów. Nikola Grbić mu zaufał, ten ciągle imponuje. I składa mocną deklarację