Nazwiska kibiców w kolorze szarym umieszczone są zarówno z przodu jak i z tyłu biało-czarnego trykotu Parmy. To nie pierwsza taka inicjatywa w historii futbolu. Wcześniej hiszpańskie Alaves uczyniło podobnie, projektując koszulki upamiętniające udział tego klubu w Pucharze UEFA w sezonie 200/2001. Zespół dotarł wtedy do finału, przegrywając w nim po dogrywce z Liverpoolem 4-5. Podobną akcję przeprowadziła także Sevilla, która umieściła maleńkie fotografie fanów, o wymiarach 2x2 milimetry z tyłu koszulek, pod nazwiskami piłkarzy. Z trzech tysięcy kwadracików utworzone zostały numery. Cena za umieszczenie zdjęć wynosiła 24,90 euro (około 110 złotych). Parma zajęła ósme miejsce we włoskiej ekstraklasie w sezonie 20011/12, ze stratą 27 punktów do mistrza kraju Juventusu Turyn. Nie zakwalifikowała się do europejskich rozgrywek pucharowych.