Biedronka współpracuje z PZPN od 2010 roku, wspierając pierwsze reprezentacje kobiet i mężczyzn, a także zespoły młodzieżowe od zespołu U-15 po U-21. Nowa umowa zapewnia firmie odpowiednie umiejscowienie logotypu w czasie wydarzeń związanych z drużynami objętymi współpracą, a także możliwość sprzedaży w swoich sklepach produktów dedykowanych reprezentacji. Nowym elementem jest planowana linia produktów spożywczych skierowanych do osób przywiązanych do zdrowego trybu życia, która ma pojawić się w sklepach za kilka miesięcy. PZPN przedłużył umowę sponsorską z Biedronką - Przedłużenie umowy jest naturalną konsekwencją doskonałej współpracy, jednak tym razem chcemy pójść o krok dalej i razem z naszym partnerem, PZPN, chcielibyśmy zaproponować wszystkim Polakom specjalną linię produktów, stworzoną wokół biało-czerwonych barw. Łączy nas nie tylko piłka, ale również misja promocji zdrowego stylu życia i odżywiania, tak ważnego dla nas wszystkich - powiedział Maciej Łukowski, członek zarządu i dyrektor działu zakupów sieci Biedronka, cytowany przez portal Łączy nas piłka. Biedronka i PZPN współpracują ze sobą od 2010 roku. Nowa umowa obowiązywać będzie w trakcie eliminacji i turniejów finałowych Euro 2024 i mistrzostw świata 2026, a także mistrzostw Europy kobiet w 2025 roku, o których organizację ubiega się Polska. Pod koniec 2022 roku PZPN zakończył współpracę z dwoma innymi sponsorami - siecią komórkową T-Mobile i producentem wody Ustronianka. - Jako największa organizacja sportowa chcemy grać z najlepszymi na rynku. Z Biedronką współpracujemy już od 12 lat. To pokazuje, że długofalowa kooperacja z Polskim Związkiem Piłki Nożnej jest dla sponsorów bardzo cenna. My również cieszymy się, że możemy rozwijać piłkę nożną z tak solidnym i zaufanym partnerem u boku. Tym bardziej, że Biedronka wspiera cały polski futbol - od kadr młodzieżowych po seniorskie reprezentacje kobiet i mężczyzn. Razem możemy więcej - dodał Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny Polskiego Związku Piłki Nożnej.