Tym samym Tyskie zostało oficjalnym sponsorem biało-czerwonych. Umowa obowiązuje przez najbliższe 4 lata, do lipca 2010 roku. Umowa sponsorska obejmuje dwa okresy eliminacyjne, tzn. mecze kwalifikacyjne reprezentacji Polski do mistrzostw Europy w 2008 roku oraz do mistrzostw świata w 2010 roku. W zamian za swoje zaangażowanie, marka Tyskie uzyskała prawo do posługiwania się tytułem oficjalnego sponsora reprezentacji Polski oraz prawo do umieszczenia logo na bandach reklamowych wokół boiska podczas wszystkich meczów biało-czerwonych Ponadto Tyskie będzie mogło umieszczać identyfikację wizualną marki na stadionach na których grać będą Polacy, prowadzić własne akcje marketingowe a także - w ramach obowiązującego prawa - wykorzystywać wizerunek drużyny do celów reklamowych i promocyjnych. Podpisana umowa sponsoringowa jest kontynuacją działań marki Tyskie wspierających polską piłkę nożną. Wcześniej marka udzieliła finansowego wsparcia Polskiemu Związkowi Piłki Nożnej, umożliwiającym tym samym zatrudnienie zagranicznego selekcjonera reprezentacji narodowej - Lea Beenhakkera.