W Polsacie i firmie SportFive, która po fiasku negocjacji z TVP zdecydowała się na transmitowanie meczu w PPV, szacowano, że chętnych do obejrzenia meczu z Czarnogórcami będzie dziesięć razy więcej, czyli około pół miliona. Warto przypomnieć, że w debiucie systemu PPV w Polsce, sam Polsat sprzedał 300 tysiącom telewidzów walkę Tomasza Adamka z Witalijem Kliczką. Trudno jednoznacznie określić, co było powodem niepowodzenia tym razem. Być może została wdrożona zbyt późno - w środę około godz. 15 jeszcze nie można było zakupić prawa do oglądania tego meczu. - Umowa nie została jeszcze podpisana, mogę za to zaoferować panu walkę Mariusza Pudzianowskiego - powiedziała nam pracownica biura obsługi klienta Cyfrowego Polsatu. Na dodatek, na forach internetowych, kibice namawiali do bojkotu meczu w PPV. Efekt jest taki, że na wydanie 20 zł zdecydowało się tylko 50 tys. telewidzów. Daje to wpływ miliona złotych, czyli po 500 tys. zł dla Polsatu i SportFive’u. Michał Białoński