Spośród 85 aplikacji, UEFA wyselekcjonowała po trzy najlepsze projekty w każdej z pięciu kategorii. W kategorii Best Commercial Partnership do ścisłego finału, oprócz PZPN, nominowane zostały Holandia i Azerbejdżan. Zwycięzcą została polska federacja, co jest wielkim wyróżnieniem. W jury zasiedli wybitni specjaliści: partner zarządzający Lothar Bohm (Associates LTD Adrian Goldthorpe), dyrektor zarządzający Sam Kelly, mgr rozwoju biznesu James Annis, szef marketingu i innowacji PepsiCO Mark Kirkham, profesor marketingu na Uniwersytecie w Dublinie Tony Meenaghan oraz kierownik drużyny kobiecego Bayernu Monachium Bianca Rech. - Jesteśmy bardzo zadowoleni z otrzymania tej prestiżowej nagrody. To wyróżnienie doskonale pokazuje, jak dobrze Polski Związek Piłki Nożnej współpracuje z partnerami komercyjnymi. Poprzez swój autorski program licencyjny PZPN nie tylko promuje polską piłkę i reprezentację narodową, ale także potrafi realizować swoje cele biznesowe - powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.