Reklama

Reklama

PZPN. Grzegorz Stańczuk dyrektorem marketingu i sponsoringu

Grzegorz Stańczuk został dyrektorem marketingu i sponsoringu PZPN - przekazał piłkarski związek. To kolejna zmiana w strukturach za kadencji Cezarego Kuleszy.

Wcześniej, tego samego dnia, z pracą na stanowisku dyrektora sportowego PZPN pożegnał się Stefan Majewski. Informacja o tym ukazała się na stronie związku.

W czwartek ogłoszono też, że za marketing i sponsoring federacji będzie odpowiadał Grzegorz Stańczuk.

Grzegorz Stańczuk dyrektorem marketingu i sponsoringu PZPN

"Grzegorz Stańczuk to manager z wieloletnim doświadczeniem. Przez cztery lata pracował w spółce Ekstraklasa SA, gdzie jako zastępca dyrektora ds. sponsoringu zajmował się obsługą kluczowych partnerów biznesowych piłkarskiej spółki, m.in.: PKO Bank Polski, Totalizatora Sportowego, Orlenu, Oshee, Stihl czy Aztorinu. W Ekstraklasie SA odpowiedzialny był również za tworzenie i wdrożenie koncepcji marketingowych dla spółki oraz partnerów biznesowych" - napisano na stronie związku.

Stańczuk od 2019 roku był także prezesem Arki Gdynia. Jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie oraz ukończył studia podyplomowe z zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Reklama

WG

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje