Oznacza to, że Okocim będzie sponsorem drużyny narodowej w trakcie eliminacji Euro 2016 oraz na czas turnieju finałowego mistrzostw Europy we Francji. W ramach umowy marka Okocim otrzymała prawo do posługiwania się tytułem "oficjalnego sponsora piłkarskiej reprezentacji Polski", a także do wykorzystywania w swojej działalności marketingowej oficjalnego logotypu Reprezentacji Polski. Logo firmy pojawi się również na reklamach podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, jak również zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych. "Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się pozyskać sponsora z tak dumną tradycją, a także bardzo mocno identyfikującego się ze sportem" - powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN, cytowany na internetowej stronie związku. "Marka Okocim po raz pierwszy w swojej długiej historii ma przyjemność być 'oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski'. Jesteśmy przekonani, że wartości reprezentowane przez markę takie jak odwaga, gotowość, by podejmować wyzwania, a zwłaszcza walka do końca są spójne z wartościami, którymi nasza drużyna będzie się kierować rywalizując o awans do Euro 2016. Jesteśmy pewni, że współpraca będzie korzystna dla obu stron. Mamy nadzieję, że marka Okocim może stanowić inspirację, aby dawać z siebie 100 procent. Jak każdy kibic chcemy być dumni z naszej reprezentacji i jej zwycięstw" - podkreślił Piotr Chęcielewski, wiceprezes zarządu i dyrektor ds. marketingu Carlsberg Polska.