Przed odbiornikami nastawionymi na Dwójkę zgromadziło się średnio 6 578 tys. widzów (dane TNS OBOP). Udziały w rynku widowni wyniosły 48 proc. Oznacza to, że prawie co drugi Polak oglądający w tym czasie telewizję wybrał rywalizację "biało-czerwonych" z Portugalczykami. Korzystny wynik po pierwszej połowie (2:0) i dobra gra reprezentacji Polski sprawiły, że w drugiej połowie meczem emocjonowało się 7 105 tys. sympatyków piłki nożnej (udziały w rynku widowni ukształtowały się na poziomie 54,3 proc.). Transmisja meczu okazała się programem telewizyjnym o największej widowni w Polsce. Duża widownia meczu sprawiła, że 11 października TVP2 była stacją pierwszego wyboru. Dzienne udziały w rynku widowni wyniosły 24,4 proc. Na drugim miejscu znalazła się TVP1 - 23,3 proc., a na trzecim TVN - 15,9 proc.