Choć Lewandowski znany jest przede wszystkich ze swych piłkarskich wyczynów, może stanowić idealny przykład tego, czym jest tzw. dywersyfikacja portfela. "Lewy" w różnoraki sposób inwestuje w poszczególne gałęzie biznesu - ma już za sobą <a href="https://sport.interia.pl/reprezentacja-polski/news-robert-lewandowski-zostal-producentem-plyty-donatana,nId,2464023" target="_blank">debiut w roli producenta muzycznego</a>, <a href="https://sport.interia.pl/bundesliga/news-robert-lewandowski-zainwestowal-w-aplikacje-do-sprzedazy-odz,nId,4508496" target="_blank">zainteresował się aplikacją, służącą do sprzedaży odzieży używanej</a>, a także wypuścił na rynek własną kawę oraz napój izotoniczny. To tylko nieliczne przykłady biznesowej aktywności Lewandowskiego. Spory dochód czerpie on także z mediów społecznościowych. Wedle opublikowanego na początku czerwca raportu, kapitan polskiej kadry zamieszcza na Instagramie najwięcej postów sponsorowanych spośród wszystkich gwiazd światowego futbolu i może z tego tytułu liczyć na pokaźne zarobki (<a href="https://sport.interia.pl/bundesliga/news-robert-lewandowski-zamieszcza-na-instagramie-najwiecej-rekla,nId,4535668" target="_blank">więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ - kliknij</a>).