Analiza dotyczy publikacji na temat dwóch małżeństw: Anny i Roberta Lewandowskich oraz Victorii i Davida Beckhamów. Raport uwzględnia ponad 5 mln źródeł internetowych, w tym social media i obejmuje materiały opublikowane w okresie 1-31 października 2014 r. Lewandowscy nie mają sobie równych - całkowicie zdeklasowali zagraniczną parę w polskich mediach. Na ich temat pojawiło się 8,8 tys. informacji, z kolei o Beckhamach - 701. Lewandowscy stali się fenomenem na skalę całego kraju. Robert cieszy się popularnością medialną od dawna - wszystko za sprawą osiągnięć zawodowych, jednak aktualnie coraz częściej tematem publikacji staje się jego żona Anna. W tym roku została ambasadorką marki Rexona, a wspólnie wzięli udział w kampanii reklamowej T-Mobile. Największa popularność Anny przypadła na 22 października w związku z premierą jej książki "Żyj zdrowo i aktywnie z Anną Lewandowską". Kolejny wzrost liczby publikacji dotyczył zdobycia przez nią brązowego medalu na mistrzostwach świata w karate w Genewie. Raport zdominowały materiały na temat samego Lewandowskiego - 7,8 tys. Znaczna część z nich dotyczyła składu drużyn w poszczególnych meczach oraz informacji o sukcesach gracza. Ponad 800 doniesień medialnych należało do jego żony. O Robercie najczęściej pojawiały się informacje na portalach - stanowiły prawie 65 proc. przekazu. Z kolei o Annie pisano przede wszystkim w mediach społecznościowych. Dominował Facebook - 377 postów i komentarzy oraz Twitter - 108. Mniejszą różnicę w popularności medialnej można dostrzec w przypadku Victorii i Davida Beckhamów. Na temat Davida dziennikarze napisali 366 informacji, o 54 więcej niż o jego małżonce. Medialna popularność Roberta Lewandowskiego wynikała przede wszystkim z jego sukcesów na boisku. Największa liczba publikacji przypadła na 11 października i dotyczyła zwycięstwa naszej drużyny w meczu Polska-Niemcy. Pierwsza wygrana z tym zespołem sprawiła, że na temat kluczowego przedstawiciela polskiej reprezentacji w tym dniu pojawiło się ponad 5 tys. materiałów. Kolejny dynamiczny skok medialny odnosił się do zremisowanego meczu ze Szkocją. Na koniec miesiąca wzrost liczby publikacji dotyczył głównie bramek, które Lewandowski strzelił w meczach z AS Roma i Borussią Dortmund. W przypadku Davida Beckhama informacje publikowane były głównie w kontekście akcji charytatywnych - piłkarz został ambasadorem najnowszej kampanii UNICEF, która ma pokazać, jak się chronić przed wirusem ebola oraz spotkał się z chłopcem chorym na raka. Beckham pojawiał się także w materiałach na temat kampanii reklamowych.