Obydwie strony nie kryją zadowolenia: - Przedłużamy i rozszerzamy współpracę z kolejnym Partnerem PGNiG Superligi co jest dla nas ogromnym powodem do radości - mówi prezes PGNiG Superligi Marek Janicki. - Przez ostatnie miesiące rozgrywki ligowe przeszły wiele zmian, których efektem jest ogromny wzrost ich wartości marketingowej. Z kolei Piotr Dulnik, szef marki Suzuki Motor Poland, podczas konferencji prasowej, na której obecny był również Andrzej Kraśnicki, Prezes Związku Piłki Ręcznej w Polsce, opowiedział o planach na przyszłość: - Zamierzamy nadal wspierać reprezentację Polski w piłce ręcznej - zapewniał. - Mecze naszej kadry gromadzą miliony widzów przed telewizorami. Piłka ręczna to jedna z dyscyplin sportowych, która jest popularna w naszym kraju i jednocześnie pozytywnie kojarzy się z Suzuki. Pracujemy nad tym konsekwentnie i obserwujemy wzrost świadomości naszej marki w kontekście zaangażowania w tę dyscyplinę. W ramach współpracy prócz wspomnianych samochodów szczypiorniści otrzymają również wsparcie finansowe. Z kolei marka Suzuki ma być obecna na strojach zawodników w trakcie meczów ligowych i reprezentacyjnych. Brand będzie również widoczny na halach w trakcie meczów i podczas transmisji telewizyjnych. Suzuki Motor Poland od lat promuje w Polsce aktywny tryb życia i zachęca do uprawniania sportów, dlatego z dumą wspiera profesjonalnych zawodników.