Reklama

Reklama

Suzuki jako Sponsor Główny Korony Kielce

Przed pierwszym w sezonie meczem Korony Kielce odbyła się konferencja prasowa, na której Suzuki Motor Poland ogłosiło zacieśnienie współpracy z piłkarskim klubem grającym w Ekstraklasie.

Japońska marka zapowiada m.in. zwiększenie budżetu dla Korony Kielce oraz wsparcie dla młodych talentów. Wiąże się to z sukcesami drużyny Centralnej Ligi Juniorów U-18.

Reklama

- Jesteśmy zadowoleni z obecnej współpracy. Chcemy widzieć Koronę w górnej ósemce i obserwujemy ze spokojem obecną sytuację. Ufamy zarządowi. Widzimy, że podejmowane ruchy są sensowne - podsumowywał dotychczasową współpracę Piotr Dulnik, Prezes Suzuki Motor Poland.

Rzeczywiście, gra zespołu z Kielc znacznie się poprawiła, odkąd w 2018 roku podpisał pierwszą umowę z japońskim producentem samochodów, motocykli i silników zaburtowych, który stał się Sponsorem Głównym klubu.

- Kadra jest mocniejsza niż przed rokiem czy dwoma. Chcemy skonsolidować drużynę jak najszybciej. Chcemy myśleć z meczu na mecz i piąć się w tabeli. Naszym celem jest, aby publika była zadowolona z naszej gry - podsumował Prezes Korony S.A. Krzysztof Zając.

Na czym polega współpraca drużyny z Kielc z Suzuki Motor Poland? Od pierwszej umowy sponsorskiej klub może liczyć na wsparcie finansowe, m.in. środki pozwalające na podpisywanie kontraktów z nowymi zawodnikami. W zamian za to logo Suzuki widnieje w centralnym miejscu na koszulkach zawodników, a stadion przy ul. Ściegiennego w Kielcach nosi nazwę Suzuki Arena, gdzie marka jest eksponowana na bannerach reklamowych i ekranach ledowych.