W kolejnym odcinku programu "Studio Ekstraklasa" Sebastian Staszewski i jego goście - Sławomir Peszko oraz Radosław Majewski podejmą bieżące z polskich boisk. Prowadzący połączy się też z Łukaszem Rogowskim, który tradycyjnie wyjaśni sędziowskie kontrowersje. "Studio Ekstraklasa" wystartowało 26 lipca. Jest emitowana w każdy poniedziałek o godz. 20.00 aż do zakończenia sezonu piłkarskiego 2021/2022. Ostatni odcinek ukaże się w przyszłym roku, 24 maja w formie wydania specjalnego. Głównym sponsorem i partnerem projektu jest PKO Bank Polski. - Jesteśmy kompleksowo przygotowani do nowego sezonu PKO Bank Polski Ekstraklasy. W grudniu 2020 roku w ręce użytkowników trafił unowocześniony serwis Sport Interia. Prawie trzykrotnie powiększyliśmy zespół redakcyjny. Pracują u nas topowi dziennikarze sportowi m.in. Sebastian Staszewski, Radosław Nawrot, Paweł Czado, Dariusz Wołowski i Andrzej Klemba. Nasi korespondenci są gotowi do relacjonowania meczów w całym kraju. Sport Interia publikuje codziennie ponad 100 autorskich newsów, w tym wywiady, opinie i relacje na żywo z najważniejszych wydarzeń. W maju twarzą naszego serwisu został Wilfredo Leon, najlepszy siatkarz globu. Zmiany w Sport Interia wpłynęły bardzo pozytywnie na nasze wyniki. W czerwcu odwiedziło nas ponad 5 mln realnych użytkowników - mówił przed rozpoczęciem sezonu Michał Białoński, dyrektor serwisu Sport Interia. - Wraz z ogłoszeniem w maju wiadomości o przedłużeniu sponsorowania rozgrywek Ekstraklasy przez PKO Bank Polski na kolejne dwa lata, chcieliśmy jeszcze mocniej zaakcentować naszą obecność w świadomości piłkarskich kibiców. Mamy nadzieję, że nowy program "Studio Ekstraklasa" wzbogaci ofertę medialną dla fanów najpopularniejszych i najciekawszych sportowych rozgrywek w Polsce. Dokonujemy tego wraz z Interią. Serwisem popularnym, mającym znakomite wyniki, który jeszcze mocniej postawił nacisk na ciekawe i atrakcyjne opowiadanie o sporcie. Od samego początku naszego zaangażowania w piłkarskie rozgrywki jesteśmy jednym z głównych pomysłodawców nowych projektów, które przybliżają Ekstraklasę kibicom, niezależnie od stopnia ich zainteresowania piłką nożną. Łączymy eksperckość, merytorykę z lżejszymi treściami, w których pokazujemy jak liga funkcjonuje od kuchni. Chcemy integrować kibiców na stadionach, a także uzupełniać ich ciekawość o rozgrywkach, dzięki wykorzystaniu najnowszych formatów medialnych. Jesteśmy spragnieni Ekstraklasy niedestabilizowanej lockdownami i obostrzeniami. Oczywiście poprzedni sezon udowodnił, że jako sponsor tytularny potrafimy działać i w takich skrajnie niekorzystnych warunkach, ale mamy nadzieję, że akcja #szczepimysie będzie na tyle skuteczna, iż dalsze obostrzenia dotykające kibiców nie będą mieć miejsca - mówił Mariusz Chłopik, Dyrektor Biura Ekstraklasy i Gamingu w PKO Banku Polskim. Oglądaj nas także na YouTube! "Studio Ekstraklasa": kilka stałych segmentów. Sebastian Staszewski prowadzącym Program "Studio Ekstraklasa" jest podzielony na kilka stałych segmentów m.in.: - cotygodniowe podsumowanie kolejki,- omówienie najlepszych i najgorszych akcji,- przegląd Twittera piłkarzy, trenerów, dziennikarzy i kibiców,- wybór najlepszego młodzieżowca tygodnia. "Studio Ekstraklasa" prowadzone jest przez Sebastiana Staszewskiego, dziennikarza Sport Interia. Za realizację projektu odpowiada Content Studio, wewnętrzna agencja content marketingowa Grupy Interia, Dział Produkcji Wideo oraz Dział Projektów Specjalnych Polsat Media. Sport Interia przygotuje także wiele innych materiałów o Ekstraklasie Dodatkowo w Sport Interia pojawią się relacje tekstowe na żywo do wszystkich meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy. Umożliwią one śledzenie rozgrywek osobom, które przebywają na świeżym powietrzu, pracują albo są zajęte innymi czynnościami. Nie zabraknie materiałów przygotowanych wprost ze stadionów. W serwisie ukażą się także podcasty i raporty, dzięki którym użytkownicy lepiej poznają historię, osiągnięcia, bieżące wyniki i działania największych klubów piłkarskich w Polsce. Według Mediapanelu w czerwcu 2021 roku serwis Sport Interia odwiedziło 5,16 mln realnych użytkowników. Strony i aplikacje całej Grupy Polsat-Interia zanotowały ok. 20 mln realnych użytkowników i prawie 2 mld odsłon.